دایانا هاشم نیادایانا هاشم نیا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

♡دایانا♥جوجه♡♥ مامانی ♡♥و بابایی♡♥

هفته 34- فرشته کوچکم :

1393/9/6 1:03
210 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comعزیز دل مامان الان که دارم این پست رو مینویسم هفته 33م با تو بودن تموم شده و نازدونه من تو الان 34 هفته داری...لباسای قشنگت رو مامانی توی کمدت مرتب کرده و عروسکای خوشگلت هم آماده کرده تا بیای و باهاشون بازکنی و جیغ بزنی و بخندی...بابایی مهربون گهواره قشنگت رو نصب کرده و منتظره که دردونه مون بیاد و خواب آرومی توی گهواره ش داشته باشه مامان جون امروز یه سویشرت هم به لباسات اضافه کرد هرلحظه تو رو توی لباسات تصور میکنم قند توی دلم آب میشه... برات عروسکای جدید هم خریدیم که آنتی باکتریاله هرچی دوست داری گازشون بزن!!!

                  niniweblog.com

پرنسس من توی این 34 هفته مامانی یاد گرفت که عاشق عاشق باشه و برای صدف توی دلش از هیچ چیز دریغ نکنه و بخاطر تو هرسختی رو تحمل کنه و از خودگذشته باشه

                                                                  و ...

من بخاطر فرشته کوچکم همه چیز رو به  جان می خرم

niniweblog.com

niniweblog.comخدایا متشکرم که لایق داشتن فرشته ای از لطیف ترین جنس هستی شدم.niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان زهره
10 آذر 93 17:09
مامانی عکس لباساشو بذار اگه امکانش هست،دلم آب شد
عاطفه و بهزاد
14 آذر 93 12:06
سلام گلم احساسات پاکت رو دوس درم ایشالله گلت به زودی دنیا بیاد
مامان و بابایی دایانا
پاسخ
قربونت برم عزیزم...مرسی